Ngepeng sikit2

02 December 2011

Ustazah Pilihan : Ustazah Firuz

citer ini saya citer ringkas ringkas je. Ustazah pilihan semalam baru je habis. finalis mereka siti, hidayah, fira,firuz ,fifi fairuz fuyoo..
gambo kat atas gambo bebudak finalis masa kat majlis agama islam songkla thailand. yang tudung biru tu aunti saya nama makcik Robiah K Hamzah. yang tudung pepel tu member makcik saya. Makcik Zawiah. Garang tu. Ya au au,



Nama: Firuz Akhtar Binti Mohamad Bokhari
Tarikh Lahir: 29 Ogos 1984
Asal: Kuala Lumpur
Status: Bujang
Pendidikan
- MA Pengajian Islam dan Timur Tengah (Perbandingan Sastera Islami)
- BA Bahasa dan Kesusateraan Parsi
- SPM, Kolej Islam Sultan Alam Shah (KISAS), Klang.

master wokeh. menang ustazah pilihan. hagok hagok kalo korunk masuk meminang berapa ribu ni?


wokeh ini dia ustazah firuz yang menjadi juara. muda lagi. umur 27 dah dapat kereta peugot percuma. fuh!

ni gambo ustazah masa awal awal audition. pakaian takde sponsor lagi. tak berapa nak new sangat lah.


gambo atas ni pun masa awal awal jugak. dia takde make over lagi. haha.. masa ni agak-agak masuk meminang berapa ek?
apa apa pun tahniah, saya tetap suka ustazah atieqah( bulat dalam gambo) sebab dia dari kelantan.






haaa! semalam sapa tanya aku siapa siti rohani surani? ni aku perkenal kan.






"Don't be afraid before you try" ...Firuz Akhtar

No comments:

Iklan Berbayar