Ngepeng sikit2

06 December 2011

sembang

semalam gua jumpa seorang kutu ultras. gua tak berapa nak jumpa sangat, tapi sebab ada kerja gua kene jumpa jugak, dia sembang pasal bola, macam dia founder FAM. dia punya patriotik tu macam bola tu dah kepercayaan gamaknya. dia punya knowledge sejarah semua nak fakta aje..

bila gua tukar topik pasal ekonomi, peh dalam tangan dia jugak. semua indeks terkini dia ade. harga emas? harga perak? .. dia online beb!

ade satu part gua tanya dia pakai kereta ape. dia cakap cikai-cikai. dia tanya gua. pakai ape. gua cakap saga je. pastu dia suggest gua tukar enjin. gua cakap dah tukar. gua pakai 4G91. lantas dia kata "perggh! Mivec!"

gua sambung minum teh.

2 comments:

Abang Mat said...

dah la bodoh, bajet cerdik pulak.

sang helang said...

haha.. moivec

Iklan Berbayar