Ngepeng sikit2

15 June 2011

kelantan vs perak @ SSMIV High Definition True Colour DSLR

malam ni stadium tak penuh. saya masuk pukul 8.30 molek-molek ada banyak lagi kerusi astaka batu. tak perlu berdiri di pagar, menyelit celah-celah orang. saya siap duduk berkangkang, bersandar di kerusi batu lagi. member saya nasib baik tak tidur mengiring tadi. dah la angin sepoi-sepoi bahasa. hisap B&H sambil makan butir ralik, minum air jagung. ni orang kata nikmat. ultras macam biasa dengan aksi para-para sakura.

kelantan 1-0 perak. ramai-ramai pemain kelantan, shakir shaari paling bagus bagi saya. main rilek. rasa-rasanya time main bola dia tak fikir langsung pasal nasi, iphone, road tax kereta, halfcut L2. tak pernah kalut. tersilap passing tu standard. tiada manusia yang sempurna. dia tackle kasar pemain lawan tapi buat rilek macam biasa saja. ini bagus. ada orang tua gila-gila pernah beritahu saya "kalau kita buat salah, jangan rasa bersalah". shakir amal benda ni dalam permainan beliau. matyo ke, mat cah ke, mat ming ke, mat rempit ke, saya tetap dengan shakir shaari. seorang DM power. macam paul scholes.

2 comments:

sang helang said...

wah.... stadium tak penuh ke'?

budak cacat said...

kelantan kalah. wooo..

Iklan Berbayar