Ngepeng sikit2

15 June 2011

berjuang demi aman( member aiman)

hai kawan-kawan,

hari ini saia malas nk menulis. saia nak copy paste je. ini saia copy paste petikan ucapan dari seseorang yg power. dia Ketua Punk Selatan. ucapan beliau benar2 membakar semangat hidup saia. saia kongsi pada anda dengan tajuk ucapan beliau,

"Sekali Engkau Punk, Selamanya Engkau Berjuang."

"Gua dedikasikan kata semangat ini kepada semua punk yang sedang berjuang dalam mengharungi hidup yang makin sempit dan mencabar sekarang ini. Tidak kira yang muda, yang masih aktif, yang dah tua, mungking yang dah claim pencen, yang dah tak pernah ambil tahu pasal punk itu sendiri mungkin.


Tapi percayalah, sekali kamu punk, sekali kamu faham apa itu punk, selagi itu kamu akan terus berjuang dengan gaya seorang pejuang sebenar. Walau rupa dah berubah, luaran yang tidak seperti dulu, hilangnga teman-teman lama. Tapi percaya lah, jiwa, idea dan prinsip tetap ada. Sedikit sebanyak perjuangan hidup kamu ada jiwa tidak sama seprti orang lain.


Harap terus menjadi pejuang untuk diri sendiri, keluarga dan mungkin kepada masyarakat. Kerana nyata jiwa dan idea kamu tidak sama seperti jiran, kawan kerja atau saudara kamu yang lain."


credit at:ulutiram.blogspot.com

p/s:saia highlight kaler merah kasik membara sket

No comments:

Iklan Berbayar