Ngepeng sikit2

15 February 2011

L,U.P.A

hakkkkkcung!
bunyi bersin aku memang power. beberapo hari ni aku asik deme jah. tok tahu la keno air kecing bewok ko bakpo. tp gak bersin dok bereti-reti. pagi tadi tubik cari stationery sket. nk audit rumoh.

Bersatu koto bharu jale pade garong memei true. sapo2 huk dikalange kito wajib masuk utk setelah sekian lamo. aku sero2 ado dale 5 6 tahun doh aku dok masuk the store tu. sakni g memei buat nostalgik ah. kelih ko susunan bare.. nk cari mano pasaraya huk jual bare kosmetik selepas kaunter.kalu huk beso g the store dio tahu maksud aku. rare boh!

Bersatu jale pade garong ni gak dulu sohor la mugo dio tgh2 bandar. jame2 ritu kalu musim rayo cino depe dio memei tumpuan ah singo duk joget. kalu male rayo gak.. depe keda dio tumpuan laa ore nk jual kad rayo. traffik ore lalu tinggi boh.leni?

sak ni pusing2 dale the store, kekedudukan branding2 bare masih samo. tepi tangga masih lagi ado kotok2 dio susuh. aku pun dok pehe sbb apo dari dulu penuh kotok tepi tanggo. takdok store bekali. mugo dio sdiri dah the store.dulu tepi the store ado A&W. leni ado lagi.

huk bezo sket leni. datah nuh takdok doh jual kaset. tmpt kaset/cd lagu dio gati ngan perabot murah tu. woooo.. ado jugok huk bezo.. lain2.. aku tgk lebih kure jah... bare ngail pun dok byk doh leni.

sepanjang aku duk the store tadi, bersin dok bereti2. bilo kelik ko keto..
hakcuing!.. bersin skali lagi..baru prase tubik hingus. fak.aku lupo.

No comments:

Iklan Berbayar