Ngepeng sikit2

27 January 2012

SEJAK 2012

sebenarnya sejak 2012 ni, perasaan marah terhadap TRW punya perfomence buat saya malas nak mengulas apa yang patot dibuat dan tak patut dibuat oleh pasukan kelantan. kenapa saya cakap begitu sebab dorang bukan dengar saya punya luahan. ha ha ha.

semalam saya pergi ambank lagi. seperti bulan bulan sebelumnya tujuan saya ke sana ialah nak masukkan duit ansuran kereta F430 milik saya. saya pergi malam sebab dengan harapan takde orang yang beratur panjang. tapi nyata saya silap. malam pun ramai.

sorang mamat yang duk berhadapan dengan mesin cash deposit sedang membelek wang untuk proses deposit pitih.
5 minit kendian mamat tu tak setel lagi duk masukkan duit.
10 minit kendian tak setel lagi..
15 minit.. tak setel lagi..

saya dengan baik hati bertanya kepada mamat tu, "abang lama lagi ke bang?". berdebar jugak kang bila saya sound baik baik ni.kang tidak semena mena dia berpaling ke arah saya. lalu berkata. "Saba ar!"

saya pun diam sambil cek sms kat henfon.

No comments:

Iklan Berbayar