Ngepeng sikit2

22 November 2011

fakri atau irfan?xde mood ni.. main tulis je


Malaysia berjaya menang lagi sukan SEA 2011 buat dua kali berturut-turut dalam sepak bola. Pungutan emas ini pasti menjadikan kita terus koya bahawa kita power main bola dan tidak sedar bahawa Fakri main bola macam tapir.
 perlawanan akhir kali ni juga perlawan akhir kita yang kedua skuad malaysia main kat gelora bung karno dengan menaikan basikal baracuda. dengar citer dalam tu ada ekon canggih. seat recaro.  dan juga kali ketiga indonesia kalah di bung karno berturut turut dengan permainan cak lempung..
 

serius game tadi kalo tak kerana bodoh fakri dan irfan, banyak menda boleh tulis ni. tapi urghhh tak boleh nak ulas lah...

seperti biasa yang di ketahui, penyokong indonesia ni ramai yang bodoh. jenis suka nyanyi lagu sekolah depan konsert orang lain. kesian dekat singapura punya badmintonistress tu.. menang emas tapi lagu negara nya di ejek. gara-gara penyokong bangang indonesia.

haha sebelum perlawanan bola sepak akhir indonesia menentang malaysia lagi para penyokong indonesia dah buat bangang dah. orang sibuk main bola sepak.. dia sebuk duk cakap angklung tu asal dari indonesia. bodoh kan?
 tapi memang gua tak nafikan. cewek kan indonesia ni ramai yang seksi. ramai yang putih. ramai yang gebu. ibarat kata kalo korang tengok, minah indon ni stim banyak..
 cewek je lah.. kalo yang lelaki tak hensem. muka tetap muka tukang buat rumah batu.

 serius tak tahu nak tulis ape sebenarnya.. sebab rasa nya game tadi terlalu perit untuk di ulas. bayangkan berapa gol malaysia boleh buat kalau fakri shaarani tu power.. tapi.. urghh!!!

 sepanjang bolo sopok tadi suara ni habis buat kutuk fakri je. sampai nak buat review pun.. arrghh baik ko tengok gambo awek indonesia datang bung karno..

 yang pasti.. tamil arasu dan gurusamy di hati gua game tadi. main macam mana pun.. gampang? cibai? celaka? dia tetap bukan seperti irfan fazail mahupun fakri shaarani


No comments:

Iklan Berbayar