Ngepeng sikit2

22 October 2011

sap sap sui!

gua ada member. member gua ni ada member dia. member kepada member gua ni kenal seorang bookie bola sepak. gua tak kenal siapa bookie tu. nama pun tak tahu. yang gua tahu bookie ni lebih kurang entrepreneur. tak kira apa barang, kalau barang tu ada kaitan dengan duit, memang mereka akan kehel sampai jadi.

jadi nya, member kepada member gua ni beritahu kat member gua yang bookie tu cakap final Piala Malaysia tahun ni antara Selangor lawan T-Team. Terengganu tak masuk, Negeri Sembilan tak masuk. lepas member gua beritahu pasal ni, gua tiba-tiba terperangkap dalam dilema. kejap senyum, kejap berkerut dahi.

benda pasal teori kenapa bookie pilih Selangor tahun ni gua tak nak cerita sebab lu orang boleh fikir kenapa. tapi lu orang kena mempunyai mentaliti atau berfikiran seperti seorang entrepreneur dulu baru lu orang boleh tahu kenapa. lepas gua sedar dalam dilema, satu soalan je yang member gua tanya.

"apa macam mat? Selangor ke T-Team? gua ingat nak masuk 500, Selangor. "

"rilek dulu. gua nak tengok lepas malam esok. tengok apa drama dua-dua team ni main."


No comments:

Iklan Berbayar