Ngepeng sikit2

24 June 2011

hujung minggu saya.


"kata-kata indah boleh mengamankan dunia."

musim sekarang musim bola. semua orang sembang pasal bola. tiba-tiba cakap nak gempak. semua org kenal muka player bola. malam ni semua org kenal nama gary. bukan siput sponge bob.

hari minggu saya cuti. hari minggu saya tido lama2. tapi minggu ni saya sibuk. sbb hujung minggu saya ada makna.

hujung minggu saya nk baca majalah paling true untuk orang-orang nyata macam saya. orang yang dilihat tiada masa depan, tp ada rock dalam diri. ada perjuangan terpendam. orang bukan rock tak paham.
majalah rokes da sampai. sape tak knal majalah rokes? majalah ni tgh top skang ni. lebih hebat gossip berbanding urtv.

saya baru baca bahagian kata penerbit. saya da rasa power. serius majalah ni power. jef bahari memang penerbit agung.

karya2 bebas dalam ni memang membantu para pejuang muda. pendapat saya sesiapa saja patut beli majalah ni. tak mahal. nam inggit. lebih kurang SAAT.

majalah ni diterbitkan oleh mutalib uthman. penyungting adalah pipitusta. http://rokeszine.blogspot.com/ kalau nk order.

majalah ni 64 muka surat penuh info, penuh kaler. dan kaler cantik2. tak macam mangga kaler part mandi kolam sahaja.

korang tahu ke pasal kontradiksi? paradoks? apa. merocok-rocok? dan siapa Rahimin Idris? byk hal dunia semasa korang taktahu. malu.

tadi ayah saya baca majalah ni. tiba-tiba ayah saya bersemangat pergi menebas pokok. mengapa tidak anda?

3 comments:

Iklan Berbayar