Ngepeng sikit2

06 May 2011

nama saya Sang Helang. saya lalang. saya OK.

Sang Helang ni penyokong Derby County FC. aku tak tahu kenapa dia sokong pasukan tu dan aku tak kisah. sikit habuk pun tak kisah. mungkin dia bajet rakan-rakan akan anggap dia cool kalau sokong pasukan main liga bawahan untuk menunjukkan dia ni seorang yang sederhana, merendah diri, dan tak pentingkan status. adakah begitu? pergi terjun KB Mall !

walaupun sokongannya terhadap Derby County FC begitu mendalam, tapi Derby County tetap tak masuk final UEFA Champions League. sebut tentang UEFA Champions League, Sang Helang si lalang ni sokong Barcelona. eh, Barcelona? bukan ke dia ni peminat sejati Derby County?

SALAH. dia ni dulu tak minat pun Derby County FC. dia tiba-tiba jadi berminat setelah menonton cerita "The Damned United". sebelum ni dia minat pasukan..............eh, ada ke pasukan bola sepak yang dia minat sebelum ni? oh ye. ada. Kelantan. Kelantan di mulut, di hati T-Team.

lagi satu. Sang Helang si lalang ni juga anti Manchester United. sebab? entah. mengikut kata Amy Rimba Bara, Sang Helang anti Manchester United sebab kulit dia lagi hitam dari Patrice Evra, Anderson, Andy Cole dan juga Dwight Yorke. dia berasa terhina sangat-sangat. relevan ke? lagi sekali, pergi terjun KB Mall !

"argh. jangan layan sangat Sang Helang si lalang bangang tu. jenis budak yang benci Cristiano Ronaldo, suka Lionel Messi memang macam tu." katanya Amy Rimba Bara.

"dia dengki. orang busuk hati memang lagu tu perangai. sebab tu makin hitam." sambung Penternak Emas.

.....................................................................................................................

saya, Akok Kedut, Amy Rimba Bara dan Penternak Emas ingin mengucapkan "Glory Glory Man United" kepada semua pemain-pemain Manchester United yang akan beraksi dalam final UEFA Champions League.

p/s: mene kaloh suku kiro, tokleh main bola, main ore. jange wi muko ko sek2 "penyelam laut dalam".

No comments:

Iklan Berbayar