Ngepeng sikit2

24 May 2011

kelantan yakin juara piala FA

pendahulu liga super yang juga merangkap finalis piala FA adalah pasukan yg diyakini memenangi trofi kedua musim ini. walaupun diikit ketat 2 sama dengan harimau, menentang penyu bukanlah perkara sukar.

di tanya kepada amy rimba bara mengenai skuad berkenaan, beliau yakin 360 peratus, bahawa tropi sebesar paha itu milik kelantan. beliau yg juga true redwarior akui kehebatan kelantan pada landasan yang tepat. keTRUEan beliau terbukti bila beliau memandu motor sendiri utk perlawanan red warrior yang sejauh 50km dari rumah beliau.

menurut kata akok kedut, beliau lebih yakin MU menang liga kejuaraang dari kelantan memenangi piala FA. akok kedut gemar tiket free berbanding membeli tiket.bg beliau sinarharian fc lagi kuat. namun beliau adalah antara staff penyumpang sponsor TRW yakni sinar harian.

statistik menunjukkan warden pauh mengakui sang kijang sangat gagah sekarang, mampu berlari laju berbanding penyu2 dilaut.beliau yang terlebih dahulu lari ke peneng dari merempit ke stadium shah alam tempoh hari tidak berkata demikian pun.

perenang tegar merupakan bekas haiwan laut juga rakan baik penyu mengatakan, penyu sekarang tidak berlatih. mereka konfiden. ini peluang terbaik buat kelantan. perenang tegar adalah dugong. dia lebih tegar dari haiwan laut lain.

ulat ulat tiket di kota bharu juga mengakui kelantan mampu membawa pulang piala besar gajah itu di negeri cik siti wan kembang.

akhir kata, sy mewakili haiwan udara, yakin, jika penyu lambat, kelantan pasti juara.

No comments:

Iklan Berbayar