Ngepeng sikit2

05 May 2011

from Kota Bharu to Wembley via Old Trafford

"jupo di Wembley blako sek kito !" -Ryan Giggs

"Sergio Busquets, Dani Alves dan Pedro. sek mu tunggu. nati mu kenal la staro mano aku tackle. wojik kora, toreh keting. toksoh duk dive kokse la. aku wi bare tentu sakit ko mu. stakat kad kuning aku tok pelik. banyok kali doh aku keno. mu tunggu !" -Paul Scholes

"temu la buku nga ruas kali ni !" -Sir Bobby Charlton

"beringat la mu Messi. tebeng mari dekat aku pege tapa la nga tange gasi aku nati." -Edwin Van Der Sar

"kalu tokleh masuk gol aku reduk bola nati, keno batu pelir Victor Valdes jadi doh. tobak eh!" -Wayne Rooney

"kawe arap boh kawe, Sir Alex Ferguson akan masuk kawe dale first eleven. kawe lamo bena doh tok sumbat gol." -Michael Owen.

"mu beringat David Villa. mari rapat nga aku, aku lutut la dagu mu tu. ingat molek. aku ni ore Serbia. bako ore jahat!" -Nemanja Vidic.

"kepada hooligans, dan ultras Barcelona, jange duk wat perangai la mari Wembley nati. key make Jek Cantona 7 atah dado. takdok pasal2 balik Sepanyol dale supik sampoh !" -Gary Neville dan Eric Cantona.

2 comments:

Amy Rimba Bara said...

GGMU...Fxck Barca main nipu!

sang helang said...

hidup barca.

Iklan Berbayar