Ngepeng sikit2

06 April 2011

Richardo

trutt... trut...

"wazzzaa~".. gaya helo cam palat.

"wazaaappp~~"... sambut Richardo dengan gaya lagi palat.

"wazaaaeyyy(sambil berjelir..)..".. aku cuba buat lagi sialpalat.

"wazaaaaaaaaa eeee~"... haktuih, gaya richardo buat ni lagi palatics.

"weh, jadi dop balik?"..tanya aku serius.

"aku tak tahu lagi la".. jawab richardo gaya serius jugak

"bakppo?".. aku terasa pelik. sbb kami da plan elok2 dah program weekend ni.

"ado hal la sket."... faking! dia buat2 ade hal. anuar zain btol la richardo ni.

"nate. gay".. aku menyumpah.sumpah.

"mu ah.".. richardo cover line. buat2 tak ngaku gay.

"mu ah gay.".. aku yakin kan sumpahan aku bahawa dia gay.

"dene huk gay.".. dia coverline baik punya.. tolak kat dene.

"haha.. btol dah."... haha.. aku tanda stuju.

"Once you go black, You never go back"..kata Richardo.

No comments:

Iklan Berbayar