Ngepeng sikit2

14 March 2011

begitukah cinta? part2

faking aku terhadap cinta bertambah lagi..

urghh.. aku tak paham kenapa jalan cerita hampir sama?

amran nk rampas kompeni mak mentua dia? da berapa cerita guna "polot" ni. drama tv3 sama jenis jer..

urgghh... pastu ada pembunuhan.. arghhh ... sama lagi.. "polot" spt drama2 lain jugak..

aaaaa.. ada datuk macam gatal.. sama jugak! faking la..

**

ok ni part lain plak aku faking...

aku tak kesah nazril yang gampang tu kerja urut kaki.. duit tu buat hidup sbb rumah dia pun miskin.. hari2 pak ape tah yg hantar dia g kerja.. dia tak isi minyak keta pun..

tp aku faking biler amran tu tak keje.. hari2 bawak bmw, jumpa awek mane tah.. makan mewah..
urghhhfaking la!

aku keje penat oi nk bayar ansuran keta aku! dia rilek jer jalan2.

penat oi.

No comments:

Iklan Berbayar