Ngepeng sikit2

06 February 2011

laporan sukan daerah bersama Bro Mat You ( Abe Mat Mung)

pada 2hb Februari 2011, telah berlangsung satu perlawanan persahabatan di antara Sinar Harian Kelantan FC menentang Staff Penjara Pengkalan Chepa FC. perlawanan dilangsungkan di padang penjara Pengkalan Chepa (Sinar Harian tiada padang sendiri) yang bermula pada pukul 5.45 petang.

perlawanan ini berkesudahan dengan Sinar Harian Kelantan FC tumpas 2-3 di tangan Staff Penjara PC FC. gol2 pasukan Sinar Harian Kelantan dijaringkan oleh striker dari Tumpat, Mat Din Sumbak dan backup striker @ midfielder lari posisi @ left winger berat perut iaitu Abe Mat Mung sendiri. gol2 pasukan Staff Penjara PC? mapuh gi la. duli taik aku.

berbalik kita kepada pasukan Sinar Harian Kelantan FC. jaringan pertama oleh Mat Din Sumbak sangat kemas. rembatan deras kaki kanan dari bucu kiri kotak penalti masuk meluru ke hujung belah kanan atas jaring gol. laju. striker ini pun laju. memang laju. paling laju dalam pasukan SInar Harian Kelantan. tak padan dengan umur 34 tahun.

habis dengan gol pertama. gol kedua? aku bagi hint. through pass, kaki kiri. boleh bayang? wajib tak boleh bayang sebab tak pergi tengok. kan? tidak mengapa. aku ada cerita dia. rembatan not-so-kencang-tapi-not-bad-try kaki kiri Abe Mat Mung hasil through pass dari kapten pasukan, Mat Jeng Chargeman. rembatan kaki kiri paras bahu-tak laju-tapi-makan-dalam itu masuk ke sebelah kiri gawang gol yang tidak tercapai akal dan tangan goalie untuk menepis nya.

despite that great goals, Sinar Harian Kelantan tetap kalah kerana kurang stamina belaka player2. gu lawan body sikit, mepeh pah tepi. body sikit, make tanoh. body sikit, berseret kulit. it's okay lads. we are men. men and body contact can't be separated. if we are separated, that makes us one of 'em Nancy Boys. savvy?




No comments:

Iklan Berbayar