Ngepeng sikit2

24 February 2011

Budak baru

Teman budak baru sini. Nak kena orientasi dulu ke apa benda ni? Teman dengo, ada orang kabo blog ni untuk orang orang semat, kacak dan bangang. Sampai hati lambat invite teman jadi penulis.

Teman nengok, blog ni boleh pergi jauh. Cuma satu ja teman nak komplen sikit.

Link sebutirpauh tapi takdok header gambar kepala buah pauh. Kepala orang buat natang apa.

7 comments:

sang helang said...

lu budak baru lu datang buat hal main kepala2 org pehal.

tiup baju sampai kering la

Perenang Tegar said...

Bui salam pun tidak
Mari2 dok main palo
Bui no ic sini
Aku lesing keh

Budak Semat said...

Duduk diam. Teman bagi komplen membina. Dah ramai ikut dengar komplen teman, dan sekarang beliau berjaya. Kerja ke menganggur tu belakang kira.

sang helang said...

aih... baru masuk buat palo doh. demo duk blok mano?

Stretford End To Lundang said...

kawe suko Budak Semat. keberanian tu ado. demo bule g jauh.

Budak Semat said...

Blok mana tu nanti kita setel semula.


Satu lagi teman lupa komplen. Gambar makwe mana woi. Hazlin hussain ni bukan teman tak berkenan, lawo tu lawo. Tapi nak ke tua. Takdan lama.

sang helang said...

demo saloh tmpt tu. topik hazlin komen kat hazlin la.

Iklan Berbayar