Ngepeng sikit2

25 February 2011

adizero f50


gamba duo2 atah tu gamba kasut piya. buke gambar amik kat rumoh dio.. tp model supo dio paka.. jange jadi betax gak.

aku tok tahu..sejak2 paka adidas ni. game piya brona... maso lawe selangor dio paka huk kuning... game tu ok sket..

tp lepah pade male tu.. dio main lawe tranu,kl ngan johor dio paka kasut oren..punoh2.. game teruk...trokk... dassat...jeng koil..

male tadi.. lawe kedoh.. piya kembali turun ngan kasut kuning nya... lepas kasut oreng tidak bawang ong.. tetapi! piya tetap jeng!

piya...aku tertekan... ko bowok solo ko sepak ke laut..kalo ko pass kat matyo tu pasti ok.

piya aku tertekan bola depan gol dengan goli da redah ko tak leh shot cepat.. urrgghh..

piya aku tertekan bila ko thru pass kat matyo tak cantik bola itu..

piya aku tertekan bila ko main macam selalu ko main! aku tak nampak ko atas padang tadi..

piya aku tertekan patot dapat 3 gol tadi dari ko...


urrghhhh... piya offensive pehal teruk..!

piya kenapa? kenapa? kenapa?

ko amik freekick pun dok naik comel tadi... uurrrghhh~!!!!

piyaaaaaaa!

ape kata mu try tukar kasut len plop.. maybe2..ok kot.



.

1 comment:

Amy Rimba Bara said...

first!tp piya td game dio out trus!!

Iklan Berbayar