Ngepeng sikit2

11 January 2011

Aku Tak Nak Mencarut

5.46pm. Lokasi di Taman Sari.

Aku bukan bengke ke ape. Tapi sebagai seorang pemandu rasanya wajar untuk aku mengadu jika ada kesesakan lalu lintas menghalang aku. Tapi aku taknak mencarut.
aku buke gedioh.tapigak mugo aku ni bowok keto aku bulih nyupoh kalu ore wat onar atah jale.Tapi aku tokse nyapon.

Bukan nk cakap besar yang dia tu kecit. Memang la cari rezeki halal. Tetapi jangan la sampai menyusahkan orang. Motor jual aiskrim tu bukannya besar sangat. Tapi aku taknak mencarut.
Buke nok hagah. Baso dio mu cari rezeki alal. Gak jange nyusoh kokre. Muto mum bukenyo besa. Tapi aku tokse nyapon.

Rasa2 aku jalan kat Taman Sari ni takda la kecit dan halusinasi. Mampu untuk ko park tepi di bahu jalan. Dan muat untuk kenderaan lain lalu. Bukannya parking kat TENGAH TENGAH JALAN. Tapi aku taknak mencarut.
Sero jale kat tame sari ni besa.Bulih blana nk tukat tepi jale.Muat keto lalu.Buke suruh bekwoh tengoh jale bodo. Tapi aku tokse nyapon.

Budak datang, nk beli aiskrim, tunjuk la ajaran tepat. Berenti tepi jalan. Bukan mengajar budak bahawa nk berenti motor berenti je sesuka mak ekau. Tapi aku taknak mencarut.
Budok2 bley mari beli tu aja la molek2.Buke tunjuk caro tukat tgh jale.Tapi aku tokse nyapon.

Dey tambi. Bukan nk kata kau sekolah tak tinggi. Tp aku nk lalu ok! Paham2 la park motor tu tepi sikit. aku terberak ni. Kang aku berak dalam bekas aiskrim tu. Ade ape hal?
FFFFFFFFFFFFFFFFFfffffffffa........kof.
hey hite,buke nk nganyim mu dok skoloh. gak aku nk derah ni.acu kesot tepi muto.aku nk berok ni.key aku berok tahdahi.baru selok. BABI

BUKULALI: RM1 skarang bai

1 comment:

Anonymous said...

awo dio keling. mu racist.

Iklan Berbayar