Ngepeng sikit2

Showing posts with label nyekit bulu mato. Show all posts
Showing posts with label nyekit bulu mato. Show all posts

12 September 2011

Jerand Dugs goes to berger king , part 2

pukul 1 pagi bukan suatu pukul yang baik untuk makan makanan ruji. apa lagi makanan laju. terlihat iklan berger king dalam internet memang menguji nafsu. ye lah malam-malam kat kuala lumpur memang banyak kedai sampai larut malam. tapi korunk tahu ke berger king mane ader banyak pukal sampai esok pagi. sikit je oi!

streamyx banyak menyumbangkan info. idea melihat dalam website memang bernas. dugs kata,

"acu kelih dale web, huk mano dekat skali ngan Bangi", soal dugs yang masih cuba membetulkan boxer ketat nya.

dugs sbenarnya belum pergi ke negara masalai lagi. beliau baru je habis belajar.belajar kat shah alam. daerah profesor razak maiden ngan farid kamil lepak-lepak katanya. gua ingat lagi. barang-barang dari rumah sewa beliau penuh dalam kereta ferrari f430 gua.

tahu kah anda terdapat tiga je berger king yang bukak 24 jam suatu masa itu. tahu ke? korunk orang KL takkan tak tahu? sial ptuihh!

"petronas gombak.. shah alam.. taipan.. " soal gua yang macam semuanya jauh.

dalam membuat jawapan ni, memang rumit. komplikated. google map tak mampu bagitau jawapan tepat.

"akmal!!!" ... jerit gua memanggil peta dunia.

...sambung lagi

07 August 2011

Salam Aidilfitri #2: bingkisan kapel dari India

dari kiri: Soo Young, gum gum.





Ucapan: selamat hari raya dari kami dari bangalore, walaupun awek sy korea sy masih melayu. tahun ni sy tak balik key bee. raya umah yunk. kat wangsa maju. Bemat jemputlah ke rumah. adik Soo yunk ader lagi.


p/s: diharap banyak lagi gambar2 salam aidil fitiri dari rakan2.

18 July 2011

bare mege zame lonih

nyekit , bullu mato

Iklan Berbayar